bílá • 48V 12 Ah olověná baterie • max. rychlost 40 km/h
Původní cena:
29 972
Kč
Cena:
27 468
Kč
22 701
Kč
bez DPH
Facelift SXT1000 XL EEC je výsledkem neustálého vývoje této modelové řady. Pravděpodobně nejvýznamnější změnou je vysokootáčkový bezkartáčový nábojový motor s max. 1350 W. Výhody bezkartáčového náboje motoru jsou zřejmé – prakticky není nutná údržba – žádný řetěz, který je třeba mazat, není třeba kontrolovat napnutí řetězu, žádný hlasitý chrastění řetězu, a to vše současně s mnohem vyšší účinností díky efektivnější přeměně elektrické energie v kinetickou energii. Výsledkem je větší rozsah než u předchozího modelu s řetězovým pohonem.
Dvojitý systém odpružení na přední nápravě. Nově taky integrovaný tempomat a nový velmi přesný rychloměr, který je ovládán halovými senzory náboje motoru. Velká kola z lehkých slitin s nízkými průřezy pneumatik. Držák poznávací značky s osvětlením poznávací značky. Ergonomicky tvarované rukojeti úchyty a nové čisté správa kabelů na řídítkách. SXT1000 XL EEC ve verzi facelift byla ES typově schválena podle nové směrnice 168/2013 a je proto schválena pro silniční provoz v celé Evropě. Další novinkou je nově navržený držák SPZ s osvětlením a současně funkce zpětného a brzdového světla. Na řídítkách byla instalována nová správa kabelů, díky které jsou všechny kabely a vedení čistě upevněny.
Rychloměr i vzdálenost jízdy lze odečíst pomocí rychloměru, který je nyní dodáván přímo z napájení vozidla a přijímá data pro zobrazení rychlosti přímo z motoru přes řídicí jednotku, což vede k velmi přesným hodnotám. Další novou nainstalovanou funkcí je tempomat, který udržuje rychlost konstantní, jakmile řidič jede stejnou rychlostí po dobu asi 8 sekund. Stejně jako u automobilů je tempomat deaktivován změnami rychlosti, tj. Zrychlením nebo brzděním.
Prokázané věci zůstávají nezměněny – například přední a zadní kotoučový brzdový systém a také systém Click & Lock sedla sedadla, který lze rychle a snadno odstranit nožní pákou z vozidla a bezpečně a pevně připojit během několika sekund. Zrychlení se provádí pomocí otočného držadla – k řídítkům jsou připevněna také dvě zpětná zrcátka, zámek zapalování a ovládání houkačky a 12 V LED světelného systému.
Baterie 48 V je stále umístěna pod stupačkou, což přispívá díky nízké poloze k velmi dobrému a stabilnímu držení vozovky. Samotná baterie je na jedné straně externě dobíjecí a na druhé vyměnitelná a lze ji nahradit lithiovými bateriemi, které také nabízíme. Výhody lithiových baterií spočívají v mnohem vyšší hustotě energie, která se projevuje v mnohem větším rozsahu. Další hlavní výhodou lithiových baterií je přibližně poloviční hmotnost a mnohem delší životnost s náležitou péčí.